Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Když tam začala hrát ta hudba a posléze na scénu (u postřílené rodiny) nastoupil Henry Fonda alias Frank, s tím jeho zarostlým ksichtem a tím pohledem v očích, šla mi po těle husina. Ten film jsem od té doby viděl hodněkrát, nejprve s dabingem, později v originále, a ten zážitek je v podstatě pořád stejný. Silných scén je tam samozřejmě víc, každopádně tohle je jeden z nejlepších filmů, co jsem viděl – a že jsem jich viděl. Mimo jiné je to krásná ukázka případu, kdy je herec pro nějakou roli vyloženě stvořen. To, že je už z roku 68, je příjemný bonus.

0 0
možnosti
  • Počet článků 740
  • Celková karma 5,03
  • Průměrná čtenost 235x
Píšu převážně o svých kulturních zážitcích blízkým, přátelům a známým. Proč to nezveřejnit na blogu? Možná někoho potěším a možná někdo potěší mě. Pokud jde o politiku, uložil jsem si, že o ní budu mlčet, pokud se mě věc nějak silně nedotkne.