Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dík za skvělé počtení, docela živě si pamatuji poslední návštěvu a je mi toho, co se stalo, upřímně líto. Památky by nám neměly odcházet.

KarmaR^

1 0
možnosti
Foto

Ano,také to tak vnímám. Cokoli se dotkne evropského duchovního dědictví, týká se to každého Evropana, tedy i mne. Kdysi jsem byla v Paříži (jako turistka) seděla na nábřeží řeky Seiny a katedrálu Notre Dame kreslila. (Z její zadní části). Když ji vidím dnes, celou poničenou, ta vzpomínka zabolí... Neštěstí je neštěstí, to se bohužel stává. Také si myslím, že přesná příčina požáru se nezjistí. Díky za článek- z pohledu stavaře. Karma. R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 739
  • Celková karma 4,78
  • Průměrná čtenost 236x
Píšu převážně o svých kulturních zážitcích blízkým, přátelům a známým. Proč to nezveřejnit na blogu? Možná někoho potěším a možná někdo potěší mě. Pokud jde o politiku, uložil jsem si, že o ní budu mlčet, pokud se mě věc nějak silně nedotkne.