Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P96e27t55r 28T73o18m97e98k

14. 11. 2018 9:23

Viděl a hlavně slyšel jsem to trošku jinak. Liz Wright s jejím úchvatným hlasem mě nadchla na začátku ale postupně moje nadšení opadalo. Protože koncert byl stále jednotvárnější. Začalo to vlastně vlastně už druhou skladbou, která byla vlastně jen pokračováním té první a dokonce ve stejné tónině. Ale hlas úžasný. A co se týče Michela Camila a Tomatita to bylo přesně naopak. Úžasný, barevný koncert nádherně vystavěný. Co se týče té kytary, myslím, že snímač neměla a je fakt, že mikrofon to ne zcela vždy zvládl. A nejsem si jist, že to zvukařka zcela zvládla. Minimálně měli přivřít horní desku klavíru.

0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
  • Počet článků 739
  • Celková karma 4,73
  • Průměrná čtenost 236x
Píšu převážně o svých kulturních zážitcích blízkým, přátelům a známým. Proč to nezveřejnit na blogu? Možná někoho potěším a možná někdo potěší mě. Pokud jde o politiku, uložil jsem si, že o ní budu mlčet, pokud se mě věc nějak silně nedotkne.