Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FB

Pokud jde o operní dílo, Z mrtvého domu si od Janáčka cením nejvíc. Pražská inscenace s Margitou ve Špinarově režii byla skvělá a jestli je pravda, že už ji stáhli, tak je to škoda. Tato opera totiž patří k těm nejméně hraným on Janáčka a těžko říct, kdy bude mít český divák zase možnost ji vidět. Asi opět jen v rámci hostovačky, jako v listopadu v Brně, kdy ji tu ohromně předvedlo norimberské divadlo.

1 0
možnosti
JR

J93a13r23a 70R38a51n33k

1. 2. 2017 4:27

Neda mi to, videla jsem Janacka na kanadskem jevisti a prave Vec Makropulos - chytala ceska slovicka, citila jsem se v tu chvili nesmirne dobreR^

1 0
možnosti
  • Počet článků 739
  • Celková karma 4,79
  • Průměrná čtenost 236x
Píšu převážně o svých kulturních zážitcích blízkým, přátelům a známým. Proč to nezveřejnit na blogu? Možná někoho potěším a možná někdo potěší mě. Pokud jde o politiku, uložil jsem si, že o ní budu mlčet, pokud se mě věc nějak silně nedotkne.