Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Předchůdce byste už měl: Jaroslava Vozába ( zemřel v roce 1988), byl to herec v Divadle Járy Cimrmana. Pamatujete?

Ramínko režiséra... Režisérovo ramínko! Chlapi nepodceňujte to. To je hrozné, jak se dneska mluví. Tuhle mluvil v rádiu taky tak nějakej blbec, doktor to byl. Já jsem do toho rozhlasu napsal, chcete si to poslechnout? - Až jednou půjdu po mostě Karla, do divadla Národa na Stěnu čerta, smířím se s tím, že jste zvítězili. Ale upozorňuji Vás, že to bude vítězství Pyrrhy (dříve Pyrrhovo vítězství).

0 0
možnosti
Foto

Naprostý souhlas, pane Mandelíku. Člověk se nestačí divit, když poslouchá v televizi naše některé vrcholné představitele. Osobně si myslím, že rekordmanem je předseda Senátu pan Štěch, jehož mluvený projev je plný gramatických chyb.

1 0
možnosti

Tak to ještě můžeme být rádi, že nám to nedal písemně.

0 0
možnosti

Zavadil jsem okem o Váš předchozí článek. Jste asi fanda, fanoušek do sportu. Sledoval jste olimpyjádu. Koukáte na kopálisty a vadí Vám střelecká terminologie. Mě taky. Vyloženě mě to uráží.Jak může někdo srovnávat střelbu s takovou hovadinou. Mám rád český jazyk a neovládám gramatiku tak, jak bych si přál. Váš projekt vítám a těším se jak mě rozcupujete.

0 0
možnosti
Foto

Mně vadí užívání cizích slov, když se dají použít naše česká. To si ti autoři připadají důležitější, když vypouští plno cizích slov? Na nástěnce asi před rokem viselo sdělení o "revitalizaci" sídliště. Už jsem se naštvala, přinesla jsem silnou fixku, slovo přeškrtla a připsala "obnovení". Každý může nějak přispět k zachování našeho jazyka. Učitelé hodně, my ostatní aspoň každý trochou do mlejna. Od politiků raději neočekávejme nic, to je škoda, protože nějaký zákon na ochranu jazyka českého by nebyl marný. Mně jsou proti srsti i trika a pyžama s nápisy v cizí řeči - nekupuji!

0 0
možnosti
Foto

Oprava nutná! Vypouštějí, nikoliv vypouští!

0 0
možnosti

J66a19n 42G42o26e96t57z

31. 8. 2016 8:02

Time nezastavíš ...

1 0
možnosti

Sakra! To mě zaujalo. Jsem pro všema deseti. Jen aby výsledek nebyl sterilní. Jazyk je živý, kreativní, hravý a vymyká se z kamene. A tolik se češtináři snaží. Upatlat monolit. Kdo se odchýlí, je ignorant , nevzdělanec, blbec. Čeština byla vyhrabána z popela ale nebudu proto v ní vidět Věstonickou Venuši, potažmo zlaté tele.

0 0
možnosti

Jsem pro. A doufám, že se opravdu sejde pár idí, kteří budou ochotni a schopni v tom něco udělat.

1 0
možnosti
  • Počet článků 739
  • Celková karma 5,10
  • Průměrná čtenost 236x
Píšu převážně o svých kulturních zážitcích blízkým, přátelům a známým. Proč to nezveřejnit na blogu? Možná někoho potěším a možná někdo potěší mě. Pokud jde o politiku, uložil jsem si, že o ní budu mlčet, pokud se mě věc nějak silně nedotkne.